Witaj na Forum Linuxiarzy
Zanim zalogujesz się, by pisać na naszym forum zapoznaj się z kilkoma zasadami savoir-vivre'u w wątku Administracja-> Przywitaj się. Wątki z problemami zamieszczone w dziale "Przywitaj się" będą usuwane.

Autor Wątek: Hello Again  (Przeczytany 648 razy)

Offline debbixon69

• Full Member
Hello Again
« dnia: Maj 13, 2018, 09:05:09 am »
Witam was drodzy linuxiarze, znowu XD

Od założenia tutaj konta do dnia dzisiejszego minęło sporo czasu. Moja wiedza linuxowa się powiększyła (ale i tak jestem zielony w linuxy XDDDDDD [ale k**wa nie do końca ;) ])
To forum jest na prawdę kulturalne i da się tu przeprowadzić konwersację na poziomie, a pomoc jest, no że się to tak wyrażę fachowa.

Nawet na moim świętej pamięci koncie 'dropthebass69' dostałem fachową pomoc, za którą bardzo dziękuję i prawdopodobnie w bliżej nieokreślonej przyszłości odwdzięczę się za tą (z poprzedniego konta i tego obecnego) pomoc.

Dzisiaj awansowałem z 'Newbie' do 'Jr. Member'

Ale muszę się wam do czegoś przyznać. Jestem takim "oszukanym" linuxiarzem, bo moim głównym OS'em na kompie jest Windows XD I chyba o tym wspominałem, jak miałem jakiś tam problem z debianem. Linuxa traktuję jako hobby i nie wiem czy odważyłbym się mieć linuxa jako główny OS. No jakoś tego za bardzo nie widzę, pomimo mojej wiedzy i tego zajebistego forum i community które tu jest. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe (mojego linuxowego oszukaństwa XD).
"Pamiętajcie, linux to tylko zabawka, jak będę miał ochotę, to postawię sobie archa"

Online PomPom

• Hero Member
Odp: Hello Again
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 13, 2018, 09:18:56 am »
Używajmy tego, co nam robi robotę :D Ogarniasz trochę Linuxa, to sobie zrobiłeś możliwość, by kiedyś z Windowsa uciec.
Mam nadzieję, że przejdzie ta ustawa, że Linuxa będą mogli używać tylko ludzie z co najmniej dwuletnim doświadczeniem...

Offline San Dimas

• Jr. Member
  • **
  • Debian Stretch 9.4
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 13, 2018, 09:29:17 am »
Witamy na pokładzie ;)